Meeeeeeeeeeen!

Är det bara för mig blogg.se har krånglat nu ikväll?
Jag kämpade ihop ett långt inlägg med massa bilder som jag skickade iväg förut och nu märker jag att det inlägget och ett annat jag postade inte kommit fram! Sånt är störande. Urgh... jaja.. det får bli i morgon då.

Det var kul att träffa aupair-familjen igen! :D Speciellt barnen. E har fått 3 nya tänder och kan nästan krypa, inte långt kvar nu. Och B.. well, han såg ut som vanligt^^. Dom kom hem ganska sent så B hamnade i säng med en gång, så jag hann inte med att prata med honom så mycket men jag är hans morgonperson i morgon så det finns tid till det då :P
Dags att bädda ner mig nu, ifall att han vaknar odrägligt tidigt.

Natti.


Kommentarer
Victoria

Jag ska läsa psykologi. :)

2009-08-23 18:25:21
URL: http://milliardetoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0