Onsdag

Trots att B är tillbaka i kindergarten denna vecka så är det ändå ganska slappt. Igår slutade jag redan 14.15 och idag var jag ledig en massa timmar mitt på dagen. Kunde t.o.m ta mig en tupplur ;) I morgon är jag också ledig mitt på dagen, mellan 9.30 och 16.00 för att vara mer exakt. Men det har aldrig riktigt varit mycket att göra för mig här så jag borde inte vara förvånad egentligen. Skönt med lite ledigt ibland.
På fredag dock, jobbar jag hela dagen i stort sett. Men det är för att A måste packa och så inför deras resa, så det var jag beredd på. Dessutom är KiKi här då och håller mig sällskap :D

På tal om KikI så kommer hon i morgon! :D Hon anländer till Hamburg kl 22 i morgonkväll. Hon ska åka buss denna gången. 10 timmar från Gbg till Hamburg. Poor thing haha. Fast jag funderar på att ta bussen till Sverige nästa gång jag åker dit.. men vi får se :)

Nu ska jag ta ett par avsnitt Supernatural till innan det blir bingen.

Natti.


Kommentarer
Jessica

Ja, får väl säga detsamma :P

2009-08-12 23:19:44
URL: http://bowljessica.blogg.se/
KiKi

Poor me yes i know :P U made me do it!! Just kidding.. Oops, now i´m writing in english again sigh Messar dig imorn från bussen och klagar över hur ont jag har i röven hahaha

2009-08-13 00:36:35
Mariam

ohlala 89:a som jag! Och han har humor. Och en skön syrra. Vilket kap ;)

2009-08-13 12:00:11
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0