Sova och städa

Så har min dag sett ut hittills... plus 2 timmars jobb i morse. Sen tog jag mig en powernap på 3 timmar (heh) innan jag satte igång och gjorde lite rent i mitt rum. Och fixade i ordning sängen. Inför KiKis anländning ikväll :)
Det ska bli så kul att ha henne här!!! :D KiKi ville känna på utelivet här i Hamburg, så på lördag blir det fest här med grillning. Jag har sagt till dom andra svenskarna att också komma hit.

Nu ska jag hinna med ett avsnitt till av Supernatural (ja Dennis, jag får nog erkänna att jag är lite av en serienörd) innan jag ska jobba igen.
Senare ikväll åker jag in till stan och möter KiKi! :D


hejsvejs.

ska nog köpa ett kinderägg sen




Kommentarer
Dennis

Alla är en nörd av en sorts kategori - Att va serienörd är en av dom bättre.



Och TH-nörd är en av dem sämre, så det jämnar väl ut sig. :O

2009-08-14 02:58:41
Soza

ahh, kinderägg! nomnom! lecker! :D

2009-08-22 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0