and you must be the Monopoly guy!

Jag åkte hem till Grums till pappa och lillebror idag. Sofie jobbar 10-18 nu hela nästa vecka, och i längden blir det tråkigt att gå hemma själv så mycket, så jag kommer nog stanna här några dagar.

Ikväll har jag spelat 2 omgångar Monopol med min kleine bruder (fast han är inte så liten, bara 2 år yngre än mig) Första gången blev han bankrupt och sen blev jag det^^ Det är inte så spännande att spela när det bara är två personer men...ääh, what to do.. det var kul i alla fall :P
Sen klassade han ut mig totalt i hockeyspelet Blades of Steel på Nintendo 8bit. 15-1 blev det till honom. Jag spräckte nollan när det knappt var en sekund kvar av sista perioden haha!

Nu ska vi snart kolla på The day the earth stood still och jag ska fixa lite popcorn till filmen!

See ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0