Bokat!!

Yaaay! I förmiddags bokade jag flyget till Hamburg!
För min del hade det gått bra att flyga med Ryanair, jag är ju i stort sett stamkund där..heh. Då hade jag landat i Lübeck och hade fått tagit flygbuss in till Hamburgs centrum, som tar 1 timme. Det är billigt med Ryanair och flygbussen är inget problem... been there, done that.
Men eftersom det är familjen i Tyskland som betalar flygbiljetten så fick dom bestämma. Så det blev SAS.
Då får jag byta flyg i Köpenhamn och det är bara 20 minuters marginal till inchecningen stänger efter jag landat så jag hoppas för allt i världen att det inte blir några förseningar från Sthlm. Fast dom kanske väntar i Köpenhamn om det skulle bli så, eftersom flygrutten hänger ihop... ingen aning. Blir hämtad av familjen på Hamburgs flygplats.
Anyway, pengarna kom in på mitt konto idag, så jag bokade med en gång :D

Och jag är säker på att mitt bagage kommer komma bort, eller också kommer något annat bli fel, eftersom jag måste byta flyg.
Gillar egentligen inte att jag måste byta... Min flygrädsla har blivit mycket bättre men så himla trevligt att flyga är det inte, och det är start & landning som är värst.


Best Of Charts - Germany 1982 går på VH1 nu. Nog för att det är passande med Tyskland.. men 1982... nein, danke.

Kommentarer
Vick

Vad spännande! Åh, det är alltid så jäkla nervigt att flyga. Är inte så flygrädd men blir alltid så nervös att jag ska missa flyget eller att nått annat ska gå fel. Håller tummarna för dig iaf. :)



Sv: Jo, lite press är det allt. Om jag inte hittar något så får jag försöka plocka ihop mina pinaler och antingen åka hem till Sverige eller hitta något billigt vandrarhem. =/

2009-02-09 16:38:33
URL: http://viix.blogg.se/
Mariam

Good luck!

2009-02-09 20:06:15
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Sozita

Nej vad kul bb! Är så glad för din skull! Hoppas allt går bra! :D



kramar! :*

2009-02-09 21:47:03
URL: http://sozita.blogg.se/
Linda

Inte för att vara pessimistisk nu men du kan inte lita på att dom väntar på dig. När vi åkte till rom i juni så var vi 2 minuter sena och fick inte komma på. 2 minuter!! Crap!

Men blev ombokade så man kommer alltid fram i alla fall även om det skulle krångla =)

2009-02-10 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0