Coldplay Viva La Vida Tour Open Air

Sverigekonserten är slutsåld sedan länge men det kvittar, jag är ju ändå inte i Sverige när dom spelar här.

Dom spelar i Hannover, Düsseldorf och München 25:e, 27:e och 29:e Augusti.
München är slutsålt men enligt Eventim.de så är finns det fortfarande biljetter till Hannover och Düsseldorf.
Hannover ligger kanske en timme bort med tåg från Hamburg. Det vore perfekt!

Jag vill så himla gärna gå och se Coldplay live! Mitt konto översvämmas inte direkt med pengar så det är inte prioriteringen nu men kanske finns det biljetter kvar senare. Då ska jag investera i en.
Ska se om det fortfarande är möjligt att Mimi blir min date.




Kommentarer
Mariam

We can only hope! :*

2009-02-10 09:34:26
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0