i-lands problem

Jag var inne på H&M's hemsida och kikade lite förut. Hamnade bland smyckena och hittade ett par fina ringar som jag vill ha.
Båda två har tillhörnande armband men dom är inte alls lika fina. Inget som jag skulle sätta på mina armar, för att det inte passar mig helt enkelt. Det är inte första gången...
Varför är det så? Det kan vara ganska störande i längden. Man ska inte övermatcha men någon gång kan det vara kul att ha matchande ring och armband.

Exempel: Ringen är jättefin men armbandet är... för sött, för tjejigt.
Klicka för större bild

Ring                           Armband
    



Hittade i alla fall ett par sonnenbrille som jag nog ska införskaffa mig!


Kommentarer
Amiee

The sunglasses are hot!

2009-02-11 21:47:45
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0