Tillbaka i storstan

Lämnade papis soffa igår och begav mig tillbaka till storstan.
Underbart väder här idag... soooool =)

Jag har jobbat extra på Gallerix idag. Ska jobba i morgon med. Inte mycket pengar men det är alltid något och minsta lilla är välkommet :D

Jag har börjat fundera lite på packning inför Tyskland. Men hur packar man när man ska vara borta ett helt år?!
SAS tillåter en resväska på 20 kg. När jag reser bort några dagar bara och har en liten väska så väger den kring 10 kg, så jag är rädd för att 20 kg inte kommer räcka till allt jag vill ha med. Jag ska ha med mig min dator så kan inte ha värst mycket till handbagage heller. Oh well...


Idag har mitt namn varit "Ny på jobbet" :P

Kommentarer
SORA

Åh det e så svårt att packa.. Jag fick som tur va ha med mig två väskor på 25 kg! Men jag tror inte dator räknas in i vikten till handbage så då kan du ju packa extra där :)

2009-02-13 14:43:13
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0