Wo sind eure Hände?

Efter att ha kollat på 4 filmer i rad så är jag nu seg. Min hjärna pallar nog inte med att kolla på film efter film utan paus..heh.
Jag och Dennis (mein kleine bruder) kollade på Blade 1 och 2 först. Liiiite för mycket slagsmål för min smak men handlingarna är bra så det går att kolla på ändå och Wesley Snipes gör rollen som Blade skitbra. Sen kollade vi på Yes Man, ni vet filmen med Jim Carrey. Alla som jag pratat med som sett den har sagt att det var en bra film och man får en del att tänka på efteråt. Jag kan inte göra annat än hålla med dom! En bra och rolig film med ett bra budskap.
Och när vi ändå var igång så kollade vi på Blade 3.

Och mein liebe handy låg att kvar på Gallerix. Ska inte släppa mobilen out of my sight again!


Tokio Hotel



Matthias Nordiek photoshoot Berlin 17.01.07

Kommentarer
karenkaye

hehehe jo jag förstår att det tråkigt, har varit med om det förr! :D & ja " YES MAN " är bara för bra, hehhe <3 Bra att den låg där kvar där då :)



& jag bara älskar bilden på killarna <3

2009-03-02 11:51:20
URL: http://karenkayesanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0