Bis kein Regen mehr fällt

Regnet öser verkligen ner idag! Jag har varit ledig från kl 10 idag, fram till kl 17. Så jag tänkte att jag skulle åkt in till stan för att köpa en specialutgåva av Twilight som släpptes här igår men jag känner inte för att ge mig ut i ovädret så det blev ingen film för mig :( även om det hade varit mysigt att begrava sig under en filt i soffan framför tv'n ikväll när jag slutat. Jag är ledig några timmar på eftermiddagen i morgon, så då kanske jag kan åka in och köpa den. Får hålla tummarna för att det inte regnar. Det har regnat hela veckan och jag är less.

Igår köpte jag en ny bok till min språkkurs. Dock så ska vi inte börja med den förrän på måndag. Jag kollade i den igår kväll och det sista kapitlet ser inte så spännande ut. Blä.







Kommentarer
Amiee

Sv. Poor brains, putting them through the language change lol. Um test results should be next Friday when I go to my next appointment, I hope haha. I'm okay, just pretty tired and irritable lately.. Went to town today, raided H&M xD and got loads of badges and might be getting the TH posters on the wall xD

And guess who's moving to germany on 4th september? ;)

Puss

2009-06-11 23:47:18
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0