Bokat resa hem! :D

Jag bokade precis flyget för min vecka i Sverige nästa månad! :D Jag är i Sverige 19:e - 26:e Juli. Men fan så dyrt det var, trots att jag bokade Ryanair =/ själva flyget kostade 3€ men sen tillkom det en massa skatter så klart och sen en resväska att checka in, andra små avgifter och dessutom måste man betala 10€ för att ens kunna betala sin resa! Det är sjukt...84€ gick det på sammanlagt, vilket är billigare än alla andra flygbolag men ändå. Sen tillkommer det kostander för en massa bussar hit och dit men det väntar jag med lite. Det passar inget bra med bussar till och från Stockholm så dom känns inte lika roliga att boka. Och flygbussarna i båda länder... urgh.. det blir en dyr resa det här :(

7.30 - 19.30
Så såg mitt schema ut idag. Jobb från morgon till kväll utan paus, med griniga ungar som trotsar och får tänder. Vilket innebär att jag är trött nu. Kommer stupa i säng ganska omedelbart.

I morgon jobbar jag nästan lika mycket, fast jag har min språkkurs på förmiddagen och jag är ledig 1,5 timme på eftermiddagen, så jag överlever nog.

Aaaaanyway... tschüss.


 


Kommentarer
Mariam

yes ofc we can meet up!

2009-06-10 17:18:59
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0