der Sonnenschein

Solen skiner idag också.. wohoo! Och även igår, och ska skina i morgon också. Ich bin sehr glücklich! Solen har inte visat sig så mycket i Juni så jag är glad för all sol vi får. Men sen ska regnet komma på fredag och kanske åska i helgen.

Igår slutade jag halv 3, sen åkte jag och mötte upp Susanne. Vi knallade runt lite i olika affärer. Jag inhandlade ett par nya sommarskor för knappt 10€ :) sen köpte vi glass och gick till en park och satte oss.

Det är en ganska lugn arbetsvecka, sånt gillar jag :) idag är den jobbigast dagen på hela veckan, jobbade ett par timmar som vanligt på morgonen och ska hämta B efter min språkkurs, sen jobbar jag resten av dagen. Jag ska passa på att njuta av det underbara vädret och ta med B ner till älven för att mata fåglarna :)
I morgon är nog den slappaste dagen, då slutar jag redan kl 13 :D






Ha en bra dag!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0