Donnerstag

Jag har ju pratat på att jag kanske kommer åka till Sverige v.30 och nyss så fick jag det sista absoluta klartecknet som jag väntat på! Nu är det bestämt att jag är i Sverige v.30. Nu är det bara resan som ska bokas :)
Jag kikade lite på flyg och bussar igår och der ser ut som att jag återigen måste ta bussen kl 02.15 från Karlstad när jag ska tillbaka igen. Det blir tredje gången jag måste ta den bussen. Det är ett helvete... Visst, man kan sova lite på bussen, resan tar ju ändå över 4 timmar men hur bekvämt är det att sitta på en buss och sova? Och det innebär att jag har en massa tid att slå ihjäl i Stockholm innan flyget går. Är inte tillbaka i Hamburg förrän på kvällen och då kommer jag vara en zombie med huvudvärk och allt. I just know it. Men men... det kan jag leva med antar jag :)

Och jag fick dessutom veta nu på morgonen ett jag är ledig hela nästa helg, då familjen ska till Köpenhamn för en stor släktträff och det finns ingen plats för mig. Men jag hänger inte läpp! Jag stannar hellre här :D

Nu är jag ledig fram till kl 16, så jag ska åka in till centrum efter en dusch, för att shoppa lite. Måste ju göra min debut på New Yorker :P Jag ska med Suss till ett köpcenter i stadsdelen Altona på lördag så jag ska inte handla upp alla pengar idag ;)

Oh just det! Vi har länge misstänkt att E håller på att få tänder och igår förmiddags så upptäckte vi en liten tand som precis kikar över tandköttskanten :D

Anyway... tschüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0