Guten Abend

God kväll.
Jag trodde att jag skulle junna ligga i parken och njuta av min lediga eftermiddag men icke. Regnet beslöt sig för att komma en dag tidigare. Dagen började soligt och slutade mulet och vått. Så jag slöade uppe på mitt rum hela eftermiddagen. Mindre kul.
Naja...

Nu på kvällen har jag pratat med Daniel, min storebror, i telefon. Det var ett tag sen vi pratade så det var kul :) Innan jag flyttade till Tyskland så hade vi ofta långa och ganska meningslösa samtal. Jag saknar dom :/ och det ska bli kul att träffa Daniel när jag är i Sverige :) Han ville att jag skulle köpa med apfelshorle till honom och det kan jag väl göra :P

Nu ska jag göra min tyskaläxa innan jag kollar på Saw IV och äter lite gott som jag köpte förut.






 


Kommentarer
Suss

Har du fått tag i saw 5? Var den bra?

2009-06-27 11:35:28
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0