hej hopp

Då var ännu en helg förbi. Eller snart i alla fall. Jag har jobbat mycket i helgen så nu är jag ganska trött och utsliten. Dessutom hade jag problem att sova inatt. Lite sovmorgon fick jag i alla fall, då B inte vaknade förrän kl 8.
Jag träffade Suss igår som vanligt. Vi tog en runda på stan och sen åkte hem till mig och kollade först på Zimmer 483 doumentären (Tokio Hotel) och sen kollade vi på The Others med Nicole Kidman. Jag tror vi är inne i en period då vi kollar på lite läskiga filmer; Drag me to hell på bio, sen Freddy vs. Jason och igår The Others .Hon kommer hit snart och då blir det väl mer film skulle jag tro. Kanske skulle vi sätta tänderna i The Ring boxen som står i hyllan i mitt rum.. hmm.. nej, kanske inte. Har fortfarande men efter den...
Men det finns ca 300 andra filmer i hyllan att välja bland så vi hittar nog någon :)
Det sämsta är att vi alltid måste ha något att äta till filmerna...vi kanske borde sluta med det :P

Om 3 veckor har jag nyss landat i Sverige :D jag börjar längta nu.

Nu ska jag kila och möta Susanne!

Gammal bild tagen av papi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0