Min helg - Fredag

Nu äntligen, tog jag mig i kragen!
Jag har kommit in i en period då jag sover när jag är ledig....heh.

Börjar med fredag.
Jag var in till centrum på dagen och köpte min älskade Twilight-film. Så min fredagkväll bestod av en massa gott och Twilight!
Det är över 2 timmars extramaterial, så jag började kolla på det innan jag övergick till filmen. Och jag kollade på så mycket extramaterial så jag inte orkade kolla klart på sjäva filmen och har fortfarande inte gjort det... Ganska typiskt. Dock så har jag ju sett filmen innan säkert 20 gånger så jag kan den utan och innan ändå ;)

Chips, choklad, sura Jelly Belly's och kirschshorle (körsbärssaft blandat med kolsyrat vatten)



en av mina absoluta favoritfilmer ♥


lördag kommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0