Min helg - Söndag

Som sagt, upp kl 9 för att vara klar till kl 10. Jag var väldigt trött men det gick ändå :) Jag hade mest hand om E under dagen och det gick ganska lätt och smärtfritt. Jag jobbade till kl 16.00 och en timme senare ringde Suss. Hon var också ledig, så hon kom hit. Jag mötte henne vid min u-bahn station och vi köpte med en varsin döner (kebab) hem och kollade på Wie Ein Einziger Tag (The Notebook), som jag också köpte i fredags. Det var ett impulsköp och den var på rea ;) Efter filmen gick vi ut på promenad längs en av alla kanaler från Elbe som slingrar omkring här. Det var härligt väder och vi pratade mest en massa skit ;P Och vi hade väldigt roligt åt några ankor, änder och ett par andra fula fåglar som dök i vattnet hela tiden. Ibland behövs det inte mycket för att ha roligt.
När vi kom tillbaka till mig så kollade vi på en av skivorna från Tokio Hotels senaste DVD: Caught on Camera.
En perfekt söndagkväll :)


Den lilla är söt och den stora står roligt med benen



Lika fula i Tyskland som i Sverige



Så himla härlig och vacker omgivning att promenera i






Hamburg har fler broar än Venedig ;)


Suss :) (japp det är en sån jacka Tom i TH har)


och som avslutning:





Så, det var min helg.


Kommentarer
Amiee

Sv. It's so comfy right? :D and see the crap I got just because peyton has it too? T.T

Aw you both look so pretty!

And, my host family signed the contract! I move on september 4. Hehe

Puss

2009-06-18 00:48:46
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
tina

ankorna var bara för sötaaaaaa! <3

2009-06-18 23:03:54
URL: http://tajnas.blogg.se/
Mariam

den tjejen träffade jag på tågstationen i Holland ju!

2009-06-21 14:32:44
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0