Regnig söndag

Någon anonym kommenterade:
du vet väll att new yorker finns i 2 städer i sverige också??

Well.. duh. Men när man har bott ute på vischan hela sitt liv så har man inte fördelen med att ha tillgång till häftiga affärer. Och 2 st i hela Sverige... vad är oddsen att man bor i närheten av en?
Nu bor jag 15 minuter från en med U-bahn.  Life is good.

Anyway, jag var ju med Suss igår. Vi blev kvar i centrum. Altona för vänta ;) Jag köpte en jättemysig svart munkjacka på New Yorker. Den var på rea..woho :D Jag köpte hårfärg också. Och det blev bio igår kväll :) Vi kollade på Dorf Punks eller vad den hette. Det var en tysk film, om några killar på 80-talet som upptäcker punken. Den var helt okej.
Jag jobbade 2 timmar på morgonen, vilket var helt okej, trots att jag sovit dåligt inatt.
Suss är på väg hit, jag ska hjälpa henne färga håret. Jag har redan färgat mitt :) vilket var på tiden, det var ingen dålig utväxt jag hade. Nu är det mörkt och fint igen :)

Det blir tydligen inget Köpenhamn för familjen nästa helg. Det var något strul med hotell... eller något. Naja, det får gå ändå :)

Jag och Suss var på Karstadt och kollade runt på deras godisavdelning igår och jag hittade detta!
Vet inte om det finns i Sverige längre men det fanns när jag var mindre. jag var tvungen att köpa en haha. Det fanns mycket annat "från förr" också.



Efter vår shopping tog vi en fika på StarBucks. Vi tog en kall kaffedrink. Det smakade som mosad chokladtårta med kaffe. På toppen var det grädde och björnbärssås. Smarrigt! Jag drack något liknande i Paris förra sommaren, fast då utan björnbärsåsen. Lecker!

Kommentarer
Maddz

Jag ska försöka hålla ut =/ Men just nu är det inte lätt alltså..ojojoj.

lol



Jag håller på att kolla på Pirates 1 nu XD

lol



Bodde rätt nära Altona när jag var i Hamburg. I Klein Flottbeck =)

Det var sjukt fint där.

Var i Hamburg bor du?



<3

2009-06-11 19:57:25
URL: http://jinxchan.blogg.se/
Katta

Åh starbucks är så himmla gott!!

2009-06-22 16:08:58
URL: http://rockhardfucksafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0