R.I.P Michael Jackson

Ofattbart. Omöjligt.
"The King of Pop" är död. Jag läste om det nu på morgonen och nej, jag kan inte fatta det.
Jag var inte hans största fan men ändå känner jag mig påverkad. Han har ju liksom alltid funnits där hela mitt liv med sin musik och alla tidningsrubriker.
Oavsett vad man tyckte om MJ som artist och person så rycktes man alltid med i hans låtar. Visst, det gick utför för honom under dom senare åren men när han var som bäst.. då var han verkligen bäst.
Låtar som The way you make me feel, Bad, Thriller, Black & White, You are not alone och Beat it, kommer jag alltid bära med mig.
VIVA hade ett specialprogram förut i hans ära, och visade hans videos under en timme. När You are not alone spelades så fick jag gåshud över hela kroppen. Jag känner mig konstig... tom på något vis. Det kommer ta ett tag innan det verkligen går in.
Vila i frid.



But you are not alone
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
But you are not alone
(Från You are not alone)


Kommentarer
Sofia Vienna

jag kan inte heller fatta det, började nästan gråta när jag hörde det på radion i morse.. det är bara sjukt..

2009-06-26 10:35:07
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0