Sveriges nationaldag-firande i Hamburg

Ikväll är det någonting i kyrkan. Men jag tror jag hoppar över det, det lät....mindre kul. Men jag är i alla fall ledig hela dagen, så jag ska snart hoppa in i duschen och sen åkte och möta Suss i centrum. Vi ska käka lunch innan vi åker vidare till Altona och shoppingcentret där. Kanske en bio ikväll istället för kyrkan? Jag ville på bio igår men då jobbade Suss.
Vädret är okej, sol med lite moln. Fast det är inte så jättevarmt dock. Och har inte varit sen i måndags. Det är svårt att tro att det var 25-27 grader varmt då. Hoppas värmen kommer tillbaka.

Igår var en helvetesdag. B var på skithumör och skrek och grinade hela tiden. E får ju tänder så han grinar också, dessutom fick att han en vaccinspruta i torsdags, som ger honom feber några dagar. Så det var lagom kul igår. Jag somnade som en stock innan kl 23 och sov till kl 10 idag. Det var behövligt.

Hej svejs.


Kommentarer
Beatrice

Sv; Ja det är inte lätt alls :) Humm jag vet inte, jag älskar hela texten på Wenn nichts mehr geht men det är inget man vill sätta på kroppen tror jag.. så det är väl heilig/sacrede eller "wir müssen nur noch 1000 meere weit" eller "du bist nicht alleine" eller fast på engelska tror jag, men jag ändrar mig hela tiden :)

2009-06-06 12:38:08
URL: http://chevny.devote.se
Amiee

Sv. That would make such a hot outfit! Say, would you say you're picking German up quicker by living in Germany than you would by learning at home?

Gosh I really want my internet back. I'm so bored at home without it! How are you bb?

Puss

2009-06-06 14:20:40
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0