New Moon, sjuk och babbel

Igår var jag på förhandsvisningen av New Moon. Ett ord: Wow!
Jag älskade filmen från början till slut. Jag vet att vissa är besvikna på filmen och tycker att den första är såååå mycket bättre än uppföljaren. Men jag håller inte med, jag kan inte välja vilken av dom som är bäst.
Visserligen är det 1,5 år sedan (var har jag gjort av böckerna?!) jag läste New Moon, så jag har inte stenkoll på hur mycket som är lika/skiljer sig men jag ger den full poäng och jag vill se den igen!
Dom visade ju Twilight innan så det blev en heldag med heta vampyrer och varulvar. Yummie!

Det enda minuset med biobesöket var att jag började må dåligt i mitten av filmen och när jag kom hem hade jag feber. Geil, ne? Så idag har jag en sjukdag. Fökyldning och feber. Jag har legat nedbäddad större delen av dagen och tyckt synd om mig själv. Jag har inte ens orkat läsa i City of Ashes.
Jäkla ungar som ska smitta en!

För övrigt så händer det inte mycket. Regnet forsätter att lysa i sin närvaro och November går mot sitt slut. Det blir mörkare och mörkare ute. How depressing.
Jag pratade lite snabbt med lillebror och papi i telefon förut. Jag behövde Dennis' hjälp med datorn. Sagt och gjort; Nu har jag en massa ledigt utrymme på disk C och datorn verkar fungera bättre.. lite bättre åtminstone.
Jag pratar inte så ofta med någon av dom så det var dagens ljuspunkt.

Nu ska jag gå och bädda ner mig.
Hej svejs.




Kommentarer
Mariam

sv: Haha that's the point! Jag älskar vampyrernas sminkning denna gång, de var alla väldigt vackra. Lite för bruna dock at some moments, men mycket vackrare än i första filmen. Jag måste se den igen snart! En gång är inte nog känner jag :D

2009-11-23 22:09:10
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Kiki

Ååh jag ska se New Moon imorn, längtar! Saknar dig bb, krya på dig! <3

2009-11-23 23:16:03
Suss

ÅÅÅH! Vad bra! Då kan du ju se den med mig ^^

2009-11-25 12:36:42
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
Amiee Whitney

WAH! I'm seeing this on Sunday and I'm so so excited for it!

How are you bb? It's been a few weeks since we spoke last, I hope everything is okay hun!

How's life going? :D



Puss!

2009-11-25 23:34:04
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0