28:e Juni 2010

klockan var 10.30 när vi kom till stadtpark i förmiddags. Klockan var 15.30 när vi gick därifrån. Denna gången gick vi till parkens utomhusbad och varvade stekningen med dopp i den lilla sjön som nästan var 23 grader varm. Underbart.
Jag har nyss tagit en sval dusch för att försöka återfå normal temperatur men det gick inget vidare, så resten av dagen kommer vara seg och det kommer inte bli många knop gjorda.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har :)



i skrivande stund



sjön i stadtpark


alltid lika glada!


Kommentarer
IDA

Gud vad fint & mysigt det ser ut! :)



Sv: Ja precis - det var så jag också tänkte. :)

Jag tänkte skriva "vilken tur att du hann inse det innan du skrev på då" men det verkar som du stannar ändå nu?



Sökandet är igång för mig nu i alla fall. Håller tummarna för att komma iväg i Juli! :)

2010-06-30 17:24:56
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0