28 Mars 2010 - En månad sedan, En månad kvar

För en månad sedan var det dags för Tokio Hotels konsert här i Hamburg. Kan inte fatta att en månad har gått redan. En av de bästa dagarna, ever.

En månad kvar till fyller jag 23 år. 23... jag är gammal nu. Det blir andra födelsedagen jag firar i Hamburg :)


Urgh.. det är för tidigt för att blogga. Jag har morgonpasset men ungarna sover än. Tyvärr så betyder inte det att jag kan ligga i min säng och gotta mig, jag måste vara beredd när dom vaknar till liv. Vilket jag har varit över 1 timme nu. Men med en blandning av omställning efter semestern och till sommartid, så antar jag att det blir lite annorlunda nu på morgonen. 
Tror jag ska kila ner och förbereda frukosten, så jag har något att sysselsätta mig med.



Tokio Hotel live in Hamburg 28.02.10


Kommentarer
Emma

Hej zizi! tack för all info :) Det låter verkligen jättekul, jag hade verkligen velat åka, vet dock inte om au pair är min grej.. det hade nog blivit att ta något annat jobb för min del. Men hur är det för studenter, är det svårt att hitta lägenheter osv? Förlåt att jag överöser dig med frågor, men jag känner ingen som bor i Hamburg så jag blev helt lycklig när jag såg att du bodde där :) Jag tror jag hittade din blogg när du hade kommenterat i en annan blogg som jag följer! :)

Jag antar också att du kan bra tyska? Det kan dock bli ett problem för mig, så isåfall får jag gå en kurs samtidigt som jag jobbar eller något sånt...Pluggar du också där eller?

Tack igen för all info! :D //Emma

2010-03-28 13:15:52
URL: http://emmalinestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0