Airmail

När redaktionen på italienska Vanity Fair skrev att dom skulle skicka ett exemplar "as soon as possible", så tänkte jag att "jaja, tidningen kommer väl om ett par veckor."
Men den kom idag, inte ens 3 dagar senare! Här var det snabba puckar.
Jag såg på följesedeln också, att dom använde sig av Air Expressmail.
Så himla snällt av dom att skicka en tidning till mig!

Nu kanske några av er tänker: Men hon har ju redan en tidning...
Ja. Och? Ni skulle bara veta hur många tidningar med TH, jag har dubletter av.
Störd? Ja, något.





Kommentarer
Jenny

SV: Ja, jag tycker att det är väldigt viktigt med mål i livet så man vet vart man vill komma. Jo det kan jag fatta. Att man blir van vid det.



Jag ska flytta till en etta i samma stad som jag bor nu. För vi ska försöka sälja huset. Så det ska bli skönt att sätta sig i en lägenhet själv. Men det tråkiga är att jag inte kommer kunna ha något internet. Så måste ta och gå till mamma och dem för att kunna sitta lite.



Vad bra att allt är bra med dig :)



Kram<3

2010-03-26 15:37:58
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0