It's raining today

Solen ville bara visa sig fört en kort stund. Det har regnat hela dagen och så ska det tydligen vara tills på måndag. Jag som ville gå till Stadtpark idag och promenera runt lite.
Förutom att jag måste handla, så vet jag inte vad jag ska pyssla med idag. Susanne har varit i Sverige sedan måndags. Hon har körtelfeber, stackarn. Som au pair blir det oftast så att man jobbar även när man är sjuk, så hon är i Sverige för att vila upp sig, och bli frisk på riktigt. Men det innebär också att hon inte har någon aning om när hon kommer tillbaka. I miss my hubby.
Så.. jag får hitta någon annan jag kan fördriva min lediga tid med.

Eller så kan jag ju packa upp. Det är 2 veckor sedan jag kom tillbaka från Sverige och min resväska ligger fortfarande på golvet med lite saker kvar i. Heh.

Jaja.. jag börjar med en dusch, så får vi se vad som händer sen.



Katti har skickat hit djungelvrål.
Hoppas de kommer på måndag!



Kommentarer
Hubby

Men Hub då! Har du fått tummen ur att packa upp nu? Och har du lagt några mer funderingar över en ny toalettborste? puss

2010-03-22 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0