Lass dich fallen um zu fliegen!

Mitt långa inlägg om konserten igår försvann :( jag som kämpade så med det!
Får se om jag orkar kämpa ihop ett nytt i morgon. I fortsättningen ska jag skriva på Works och spara det innan.
Det är lätt att vara efterklok.

Idag har jag jobbat nästan hela dagen. Tråkigt men det gör inte så mycket, jag går runt och tänker på konserten igår och på dom kommande 2 i Sverige, så tiden smiter förbi utan att göra sig påmind!
På tal om Sverige, jag åker på onsdag morgon. Jag har lagt fram resväskan på golvet som nu väntar på att fyllas med kläder. Mp3'n väntar på att bli laddad och fylld med annan musik, kameran väntar på att bli laddad, klipp på datorn väntar på att konverteras om så dom kan läggas in i iPoden.
Varför väntar jag alltid i sista sekund med allt?
Jag jobbar minst lika mycket i morgon och då ska jag också hinna med en tur in till stan för att se om jag kan panik-hitta något snyggt till konserten! Matsäck & Stern-tidningar ska köpas. Urgh. Jag lär mig aldrig.

Nu ska jag i alla fall ta tag i mina naglar!

Hej svejs.


Jag och Suss utanför arenan igår.
Någon som ser turnébussen över Suss' huvud? Berättar mer om det i inlägget om konserten ;)


Kommentarer
Pauline

Vill du bli veckans blogg? Kolla in min blogg isf

2010-03-01 20:42:41
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/
Mariam

JA DET GJORDE VI! Det lät skitbra! Tack för att du ringde. <3 allt går bra i kön, vi ser fram emot när du kommer!

2010-03-01 22:48:17
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0