STRESS!!!

Ofta vill man att tiden ska gå fort men det finns tillfällen då man önskar att man hade mer tid. Som nu.
Min väska ligger på golvet. Tom.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig. Damn it! Jag har aldrig varit så oorganiserad inför en resa som jag är nu. Vad hände med den Zarah som åkte till Essen november 2007? Hon som började skriva packlista 3 veckor innan hon skulle resa. Hon som alltid gjorde 3 versioner av packlistan. Hon som hade alla viktiga papper i en mapp. Hon som hade koll.
Den personen är som bortblåst. Nu sitter jag här och slösar bort en massa dyrbar tid.

Susanne var här förut och lämnade sin kamera och minneskort. Jag ska få låna det av henne! Hennes kamera är bättre än min :) och hon har ett minneskort på 8 GB. Mitt är bara på 2. Så nu kommer jag kunna fota och filma utan att oroa mig för att det ska bli fullt med en gång :)

Jag vet inte hur många gånger jag har ångrat att jag valde att åka buss. 12 jävla timmar kommer det ta! Fast jag väntar 1 timme i Köpenhamn då också.. så 11 timmar. Men ändå! Jag har förberett mig mycket väl måste jag säga. iPoden är laddad och jag har en mp3 också, just in case. En bok och ett par skvallerblaskor. En massa att tugga på. Jag borde klara mig. Jag tror dock att jag kommer dö av träsmak innan jag är framme.
Men det värsta av allt är nog att jag måste slita mig från sängen i morgon kl 05.20. Hur ska jag orka? Dessutom har jag ticks och måste snooza ett par gånger innan jag kliver upp.
Urgh.

Damn it! Måste packa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0