Tillbaka till vardagen efter en dröm-upplevelse

Jobb väntade som sagt idag. Trött och sliten kämpade jag mig upp i morse. Men allting har varit så värt det!
Jag har nyss kollat igenom alla mina bilder och klipp från konserterna i Sverige. Fy fan så underbart det har varit!!
Båda konserterna var speciella på sitt sätt; Den i Sthlm var den första TH spelade i Sverige och den i GBG var speciell för att jag stod längst fram!! Första gången jag har ståplats och jag hamnar längst fram. Otroligt. Detta tack vare ett litet rosa VIP-armband ;) Det var en fantastisk upplevelse att stå så nära att man kunde se killarnas ansiktsuttryck och se deras svett rinna ;) Jag vill aldrig ha sittplats igen!
Jag postar bilder i morgon om jag orkar.

Jag kom tillbaka till ett vitt och magsjukt Hamburg. Suss hade redan förberett mig på att det hade snöat men jag förväntade mig inte drygt 1 dm snö :(
Och tydligen är det många i stan som har magsjuka. Min au pair-mamma är en av dom. Great.
Jag började må illa igår på bussen och har kräkts sedan dess. Jag hoppas att det bara är inbillning, att det inte går över till något annat.


Nu stänger jag ner för idag.
Ich muss schlafen.



Kommentarer
Soza

stackare! hopppas du blir bättre bb :/

2010-03-08 23:43:31
URL: http://aimingforthestars.blogg.se/
Sophie

Varför fick du V.I.P-band?

2010-03-09 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0