Frühling/Vår

Krokusar, snödroppar, fågelkvitter, strålande solsken - idag är det verkligen vår i Hamburg!
Jag tog med mig datorn i förmiddags och åkte in till stan. Satte mig först nere vid Alstern (sjön som ligger mitt i Hamburg) och började redigera lite konsertbilder men jag upptäckte rätt snart att det var för ljust ute, så jag såg knappt vad jag höll på med! Så jag gick till mitt favorticafé och satte mig stället. Jag som ville sitta ute.
Naja.
Jag fixade med bilderna så länge datorn levde och gjorde resten när jag kom hem. Det går inte speciellt fort med bilderna! Jag trodde jag hade valt ut vilka jag ville posta men nu efter all redigering så fylldes listan på - och nu är det för många för att det ska vara kul. Så jag får begränsa mig..
Ni som väntar; dom kommer, jag lovar! :)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite.



Min väder-gadget på datorn idag. Underbart!



Alstern.
Ett av mina favoritställen att vara på under våren och sommaren.




Kommentarer
Amiee Whitney

SV: So lucky! The weather here right now is like cold and lame, I want some sun! I want Spring! I'm so sick of the cold weather now :(

Ohh nice, so you have the house all to yourself? :D Awesome!

I'm good, how are you?

Puss!

2010-03-18 19:34:12
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Frida

Gud vad härligt det låter! Vill också har vår!!

2010-03-18 19:38:26
Mariam

15?! Här är det 4... Men jag klagar inte nej nej... Det är bättre än minusgrader iaf!



tack tack tack <333

2010-03-18 20:07:32
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Maaary

Tysklands vår är underbar! Här nere gick det från halvkasst, mulet och duggregn, till solsken på en sekund, verkligen skönt att det gick fort. :D

Åh, önskar att jag åkte hem ioch hämtade kameran i lägenheten när jag insåg att jag glömt den innan konserten, men lite lat som man är sket jag i det. Vilket jag nu får leva med, men iofs kunde jag koncentrera mig helt på konserten istället, och det är ju rätt smidigt. Tror jag hade sett allt genom kameran annars ;)

2010-03-18 20:32:51
URL: http://vivalamarie.blogg.see
Amelie

Sv: Ja, vi kan ta det nästa vecka. :)



Åååhh jag blir så sjukt avundsjuk på alla som har vår. Här är det värsta vintern fortfarande, sol iofs men maaaassor med snö. Jag bor verkligen på fel ställe.

2010-03-19 07:50:49
URL: http://derlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0