30 Mars 2010

Dålig uppdatering på sistone. Men det har inte hänt så mycket.
Vi återgår sakta med säkert till våra vardagsrutiner efter semestern. Fast vi åker till Sylt på torsdag och stannar till den 6:e, så då bryts rutinera igen. Sist jag var på Sylt var förra påsken. Då blev jag sjuk med kraftig halsfluss. Hoppas jag slipper det denna gången.

Något kul jag kan berätta är att Susanne har bott hos oss sedan i söndags! :) Det kom väldigt snabbt på och blev bestämt i lördagskväll. Hon kommer bo här så länge jag är kvar i familjen. Det var ju planerat att hon skulle komma och bo här när hon var klar i sin familj i slutet av Maj men det blev lite ändrat.
Det är så himla snällt av min familj att hon får bo här!
Vi får se om vi står ut med att trycka ihop oss uppe på mitt rum så länge ;)
Susanne hade med sig en massa gottit från Sverige, bl.a Djungelvrål, ostbågar, choklad och makrill i tomatsås. Och ett påskägg till mig :D

Idag är det skapligt väder och vi är lediga resten dagen, så vi ska bege oss in till DOM (Nordtysklands största funfair) och kika lite.



allt gott som Suss hade med sig!



Kommentarer
Amiee Whitney

sv: I'm okay but today I woke with a horrible toothache, tomorrow I have the dentist D: I HATE the dentist!



Exactly! I don't know what her problem is lol, she dropped my friend from her list >_<



Puss!

2010-03-30 18:49:45
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Victoria

Sv: Självklart! Du kan gå som handbagage ;)



Guuuud vad gott det där ser ut! Jag tar en av varje, tack (utom ostbågarna då, det an jag va utan) hehe.

2010-03-30 19:03:08
URL: http://victoriaemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0