Where to begin?

Jag har inlägg att skriva, bilder att lägga upp, kommentarer att svara på. Samtidigt som jag jobbar, och kämpar med att hålla maten nere.
Bloggen kanar ner på prio.listan just nu. Konsertinlägg med bilder kommer - så småningom. Jag vet att några av er väntar på det :) Håll ut!

Nu har jag nyss tagit en välbehövlig dusch, det var ett tag sen. Heh. Nu funderar jag på om jag ska våga äta något... Det finns pizza på värmning men har man ingen matlust och mår illa så spelar det ingen roll hur mycket man än må älska det! :/

Urgh..



Kommentarer
Amelie

I know the feeling bb. Man känner sig stressad och mest bara trött och less. Kom ihåg bara att du ska göra saker för din skull och för att du tycker det är viktigt. Prioritera enligt dig själv och ta allt i din takt. Hoppas magen blir bättre.

Miss you.

2010-03-08 19:01:01
URL: http://derlan.blogg.se/
Ams

Sv: Kan vi boka en msn dejt snart kanske? och ranta om våra magar tillsammans eller nåt. :P Det är ett jäkla skit att ha problem med magen och naturligtvis får du klaga!

Och ja, klart du får länka till mig.

2010-03-08 20:03:35
Katti

Hoppas du mår bättre snart bb!

Jag saknar dig som tusan!

Take care <3

2010-03-08 20:33:06
Ams

Sv: Jag tror det funkar för mig! Har ev. föräldrasamtal på jobbet jag ska ta mig igenom men vi satsar på det så ser vi. :)

2010-03-08 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0