Zizi - die Hausfrau

Idag har jag dammsugit, lagt in rena kläder i ungarnas garderober, plockat i huset i allmänhet, lagat mat - som en äkta hemmafru!
På menyn idag stod fiskpinnar, potatis och remouladsås - vilket måste vara bland det godaste man kan äta. Farligt gott. Städat har jag gjort för att familjen kommer hem i morgon. Det är bäst att det ser prydligt ut då haha.
Kan inte fatta att 2 veckor redan har gått. Ångesten har kommit sig smygandes under dom senaste dagarna. Man vänjer sig väldigt fort med att vara ledig och bara gå runt och strö.
Många andra får ledigt nu lagom till påsk medan jag får sätta igång att jobba igen. Naja. Jag har saknat dom små liven och det ska bli kul att dom kommer hem! Jag är nyfiken på hur mycket E har utvecklat sitt språk sedan dom åkte, det går ju så fort när dom väl sätter igång. Undrar om han kan uttala Zizi rätt eller om han fortfarande säger Zeezzzii^^ (ja, alla kallar mig Zizi här, det är väldigt sällan någon säger Zarah, och när någon väl gör det så kopplar det inte för mig att det är mig dom menar haha)

Jag hade tänkt gå och handla nu efter maten men det började nyss att regna så jag väntar lite, eller så tar jag det i morgon.

Dagens bästa: Hubby kommer hem på söndag!!



Hubby and me @ Tokio Hotel live in Hamburg 28.02.10


Kommentarer
Anonym

Du kunde inte ta en bild då jag ser ÄNNU fetare ut i ansiktet!

2010-04-06 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0