Beyond Hell/Above Heaven - Volbeats kommande

Volbeat släpper nytt i September! Och inte nog med det, dom kommer till Hamburg under deras kommande turné!
Dom spelar här den 15:e November och det blir en liten spelning i sporthallen som ligger i området där jag bor. Biljetter finns redan ute för exklusivt förköp och jag vill köpa mig en biljett! Men jag har planer på att åka till Sverige och hälsa om ett par veckor så jag chansar och väntar med biljetterna. Jag har ingen aning om jag ens är kvar i Hamburg i November men jag kommer ändå köpa biljetter så småningom, just in case ;)

Jag har sett Volbeat live en gång tidigare, i mars förra året. Det vore kul att se dom live igen - deras musik är fantastiskt bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0