Kort resumé

Julen kom och gick. Julafton firade vi med min fina sambos sida och på juldagen var det dags för min sida. Hela helgen bestod av mycket god mat, härlig stämning och gott sällskap. Och tydligen har jag varit snäll i år, för jag fick ett par julklappar! :)

Men julen är över och nyår står för dörren. Det har, minst sagt, varit ett händelserikt år för mig. Som för dom flesta så har det varit en blandning av både bra och dåligt. Ibland har jag undrat varför det verkar vara lite svårare för en del att se förbi problemen och istället kunna glädjas åt andra.
Hur som haver, så har det varit ett väldigt bra år. I Maj bar det av till Rhodos med ett stort, glatt och härligt gäng. I juli blev jag faster till världens finaste Olliver. Och inte att förglömma; jag har hittat mig en underbar sambo och nu sitter jag här höggravid i vårt gemensamma hus.
Ett fantastiskt år!

Året kommer bli svårt att slå, men jag gör ett tappert försök. Jag slår på stort, med buller och bong
-  Jag inleder året med att bli mamma!



underbart



utsikten från balkongen var inte fy skam



här är lille Olliver inte många dagar



fasters favorit växer så det knakar



snart har vi en egen liten skrutt att mysa med!



Kommentarer
Milla

Låter som ett väldigt bra år tycker jag! Och 2012 lär inte bli sämre. :) Kram!

2011-12-30 19:47:39
URL: http://millablom.blogspot.com
Frida

Och du kommer bli en underbar mamma! Det vet jag! Gott nytt år bejbi!

2011-12-31 13:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0