Carpe Diem

I morgon är det den sista dagen på 2008. Tiden går otroligt fort. 
Jag är lite smårädd för att jag ska sitta hemma gammal och gaggig, i en sliten soffa år 2050 och undra vart tiden tog vägen.
Köpte ett snyggt armband idag. Det hänger en rosknopp och en liten bricka från det. På brickan står det Carpe Diem. Man kanske skulle börja leva efter det uttrycket istället för att gå och klaga på att tiden försvinner. Eller som Bill i Tokio Hotel sjunger; Leb die Sekunde (lev varje sekund)

Nyårsafton i morgon som sagt. Jag bjuder på lite fyrverkerier.
Jag vet att det är en dag för tidigt aber morgen bin ich nicht zuhause...eh ja.

Gott nytt år people! ta det lugnt med skumpat.






Kommentarer
susan

svar: från kenzas blogg haha!



Äta mer mat, grönsaker och gå upp i vikt, är väldigt smal xp hehe



kram ;)

2008-12-30 16:32:12
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Caroline

Gott nytt år på dig med!!!

2008-12-31 13:04:27
URL: http://humlerum.blogg.se/
Sozita

gott nytt år bb! hoppas år 2009 blir ett underbart år för dej! :*

2009-01-03 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0