Fi fan!

Igår gjorde jag bort mig. Papi hade The Grudge inpelad efter något annat program som han och storebror hade kollat på och dom stängde inte av bandet efter sig. Vem sätter sig och kollar lite på filmen? Jo jag.. mitt smäck. Jag klarar inte av filmer som The Grudge och The Ring, det vet jag ju. Men jag kan inte hålla mig borta.
The Grudge såg jag på bio när den var ny, vilket är flera år sedan, och jag har fortfarande men efter den. Det har blivit mycket bättre men efter det lilla jag såg igår så var jag tvungen att ha julstjärnan tänd i köket när jag skulle lägga mig. Som tur var så hade papi och Daniel musik på som överröstade tv'n så jag slapp höra det hemska ljudet äcklet i The Grudge håller på med.
Nej fi fan.

Snart 22 år, är rädd för vissa skräckfilmer och sover med lampa tänd... oh yeah!!


Kommentarer
Strumpan

Äh. Jag är snart 30 och sover med lampor tända. He he.

2008-12-29 17:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0