Inlägg nr.1

Okay, here we go!

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en av dem som bloggar men jag har lärt mig att man aldrig ska säga aldrig.
Jag startade bloggen så att nära och kära kan hålla koll på vad som händer runt mig nu när saker och ting börjar komma i rullning. Alla andra är självklart också välkomna att läsa ;)
Jag har ingen aning om vad bloggen kommer innehålla men jag antar att jag hittar min stil så småningom.

Nu i början kommer jag inte vara så jätteaktiv.
Jag ska se om jag kan fixa med font osv senare.. jag har mycket kvar att lära på den fronten.
Om det är någon som har förslag på design, eller om någon känner sig manad att hjälpa mig med en snygg header så får ni väldigt gärna hojta till!
Efter många om och men så lyckades jag iaf länka till Tokio Hotels officiella hemsida och Tokio Hotel forumet THF *pets self*

Som det hängivna Tokio Hotel fan jag är, så är det en självklarhet att mitt första inlägg innehåller ett par bilder på killarna!

Video Music Awards 2008


Random het bild


Kommentarer
Du vet vem

Spännande!! :D:D

2008-12-24 18:57:53
Pokefinger-fangirl

I LIKE THIS A LOT! YES SIR!!



Jag kan alltid prova leka fram en banner, något speciellt du vill ha med? Fast det får iofs vänta tills jag är på Tromsöground igen, har ju inte med min dator med PS hem. Dammit.

2008-12-24 23:40:52
SORA

Hej! Vad trevligt att du hade hittat till min blogg! Jorrå jag åkte hit i Augusti! Vad roligt! Hoppas det blir av för dig! Trevligt att du med har skaffat blogg! God jul!! Sara

2008-12-25 00:39:16
URL: http://sorax.blogg.se/
Kiki

Ein blogg bb! Ska följa den mhm mhmm :nods:

From ur Kiki ;)

2008-12-25 01:13:46
Em

de är så heta! lycka till med bloggen!

2008-12-25 17:00:09
URL: http://audrinas.blogg.se/
Denice

Snygg layout!



God jul i efterskott ^^



//Lilla-Draken :P

2008-12-25 20:19:38
URL: http://tekutokimiku.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0