Tips

Jag hittade en superbra användare på Youtube häromdagen.
Jag var en av dom alla tusen som var på Tokio Hotels konsert i Paris 21/6-2008 och denna användaren har hela konserten uppdelat i olika klipp! Personen måste ha haft en proffessionell kamera för kvalitén är super (finns HD att välja också) 
Jag vet att några av er som läser också var på den konserten och för mig är detta en guldgruva så jag ville tipsa om det :)
Kika ni andra också ;)

(konsert från Paris, Bercy 10/3-2008 finns också)
http://www.youtube.com/user/GT91240

Kommentarer
Kiki

Men så underbart! Ska bli spännande att se...återuppleva konserten. Den var ju bara så mäktig! Ska kolla nån dag. Tack för tipset bb :)

2008-12-28 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0