April!

Min månad! Jag fyller år i slutet av månaden ;) 22 år... kanske börjar bli gammal..heh.

Här verkar vädret köra på varannan dag. Idag är det hur som helst underbart väder igen och solen värmer gott. Det känns som sommar i solväggen :)
I morse gick det bra med B.. nästan för bra. Inga protester what so ever och vi hade t.o.m tid till att lyssna på musik och dansa lite innan dom var tvunga att åka iväg till kindergarten. Jag behövde en bra morgon, jag har ont i halsen och känner mig allmänt hänging så jag hade inte orkat tjata på honom. Jag är nöjd :)
Nu ska jag vila lite innan han kommer hem. Vi ska åka till några vänner till familjen sen. Dom har också barn så dom ska leka lite.

Ikväll när jag har slutat så ska jag ta U-bahn in till centrum och träffa en tjej från i söndags. Vi ska nog käka lite å så :)

Så här fint var det häromdagen



När dom ordinarie landningsbanorna kräver underhåll så flyger flygplanen precis över huset

Kommentarer
Kiki

Nämen kolla! Jumbie! :P

Det ser verkligen härligt ut med trädgårn! Ha så kul i centrum!

2009-04-02 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0