Bilder

Igår var som sagt en bra dag, en bra födelsedag :)
Jag gick upp på mitt rum som vanligt efter att B har somnat. A ropade ner mig igen efter en kvart och då hade hon och P dukat fram smarrig sockerkaka, champange och mina presenter. I högtalarna spelade dom Happy Birthday to You med Stevie Wonder. Dom hade släckt ner och tänt stearinljus :) Mina presenter bestod av läckert godis, 22 st stora vita rosor, en skämt- toalettrulle med texten happy birthday på och ett presentkort på H&M. Fick ett på påsk också som jag har kvar på, så nu har jag 70 € sammanlagt att handla för där, vilket passar bra. Jag hade sönder ett par jeans förra veckan...heh.

Anyway, här kommer några bilder.

Presenterna



Väldigt fina rosor



Mitt halsband från Betties Galleria. Jag vet att alla andra har såna halsband men so what?






Kommentarer
Anonym

Grattis i efterskott :) Låter ju som en jättehärlig familj! Så himla kul :B

2009-04-29 22:16:00
URL: http://sorax.blogg.se/
Karen Kaye Sanchez

Åh vad gulliga dom är där. Och halsbandet var väldigt fint, jag har ungefär ett sånt. Fast av guld och ah XD Men fina presenter blev det i alla fall <3

2009-04-30 12:38:36
URL: http://karenkayesanchez.blogg.se/
Dennis

YO, just for the record "Champange" stavas "Champagne"



kkthx, grattis igen syrran ;p

2009-04-30 13:49:57
Amiee

What does the necklace say bb? I can't quite make it out on my dumb phone...

2009-04-30 22:55:33
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0