Födelsedag!

Idag fyller jag år! 22 år gammal... hujedamej.
Jag har blivit rejält firad idag. Dagen började med att jag fick ett grattis-sms från min älskade vän i Tromsö ♥ sen flöt dagen på. B och mamman sjöng för mig vid frukosten :) och sen blev det tårta på dagen. Mormorn, morfarn och farmorn kom och grattade mig. Senare på dagen åkte jag, mamman, B och E till IKEA^^, jag passade på att gå in i den svenska shoppen och köpte lite svenskt godis. En marabou-kaka, Ahlgrens bilar och en chipspåse :D Jag är grymt sugen på Djungelvrål men det hade dom inte där så jag ska be Katti köpa med det när hon kommer :P
Jag trodde att firarandet var klart för i år men A och P (mamman och pappan) överraskade mig nu ikväll med en smarrig sockerkaka med chokladöverdrag, presenter, en bukett vita rosor (22 st för att vara exakt) och champange! Japp, champange. A ammar fortfarande så hon tog bara en liten slurk när vi skålade, sen delade jag och P på resten^^ så nu ska det blir skönt att lägga sig haha,
Sms'en har haglat in idag och tackar så mycket för alla! Sofie skickade ett mms från Rhodos :)
Mami hade skickat ett kort så jag fick det idag också :)
Och lagom till min födelsedag kom ett halsband från Bettis Galleria! Det tog nästan en månad innan det kom hit. Ett väldigt fint halsband med mitt namn :)

Jag har tagit lite kort ikväll men orkar inte lägga in dom på datorn nu så fixar det i morgon.

Kommentarer
Dennis

Grattis Zarah \o/

2009-04-29 01:50:42
Amiee

Zizi! I'm back from London ^^

I posted pics from the fan party :D

How are you?

Puss

2009-04-29 12:41:21
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Suss

Grattis på födelsedagen!

Jag såg nu att mitt svar på din senaste kommentar inte har kommit fram! Jag tänkte, varför svarar hon inte!? Men du sa att du var ledig på fredag, det blir perfekt. Kan vi inte typ träffas runt 17.oo i downtown, så kan vi ju gå till något cafe och ta en fika eller nått? Du vet säkert något trevligt cafe eller en mötesplats så vi kan hitta varandra :)

Jag är så hiiimla trött! Tammo har fått en ganska svår förkyldning så han har inte kunnat sova inatt. Och han har typ skrickit hela dagen, och vi som precis hade börjat lära känna varandra :( Det är rätt så svårt för jag kan ju inte så bra tyska så jag vet inte vad jag ska säga till honom.. Men här har du iaf mitt nr ifa: +46 (0)761 17 19 17

Hoppas vi kan ses nu på fredag. Tschüs!

2009-04-29 15:35:16
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
Jenny

Nämen grattis i efterskott <3 Låter som de var en bra dag <3

2009-04-29 17:52:44
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Karen Kaye Sanchez

Nämen grattis på födelsedagen då! Inlägget kanske är lite sent men har inte haft tid framför datorn förrän nu, men grattis i alla fall!

2009-04-30 12:36:42
URL: http://karenkayesanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0