Freizeit

Nu är jag ledig fram till kl 19 ikväll, då ska jag vara barnvakt några timmar. Jag ska passa på att åka in till centrum för att kolla efter skor. Jag är i stort behov av ett par nya sneakers. Hittar jag ett par sommarskor också så blir jag nöjd. Linnea, en av dom svenska au pairerna, behöver också ha nya skor så vi ska kika om vi hittar några :)

Katti, don't worry, när kortet på spindeln kommer upp så kommer den ligga som länk :)
Kortet ligger i mobilen för tillfället och jag hittar inte kabeln som behövs för att föra över kortet... men men.. den dyker väl upp någon gång.

Allting här har verkligen blommat ut. Löven på träden slog ut medan vi var på Sylt så vi kom tillbaka till ett grönt landskap.
Underbart.
Här är några bilder från när jag var ute och gick häromkvällen. Mittemot vårt hus flyter en älv förbi. Det är härligt att ta kvällpromenader längs den.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0