Jetzt geht's los!

Guten morgen!
Om ett par timmar åker vi härifrån. Det är soligt idag också, lite jobbigt att sitta en massa timmar i bil då... men men.
Packandet gick bra igår, slängde ner nästan allt jag alla kläder jag har här :P inte så mycket iofs men jag borde klara mig.

Det är soligt idag också, så det kommer bl lite jobbigt att sitta en massa timmar i en bil. Varmt och obekvämt.Dessutom glömde jag mina solglasögon i Sverige och har inte kommit mig för att köpt nya än. Jag måste bli bättre på att komma ihåg saker!

Nu kanske ni inte hör något nytt på 10 dagar.
Ta hand om er.

Pappa - hälsa grattis till farmor på söndag och lycka till med maten ;)

Kommentarer
Anonym

Det låter ju som att du har det jättebra! Så himla roligt!! :D

2009-04-11 08:01:38
David

Är du sugen på nya sommarskor? Börja samla poäng här: http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6887



Du samlar poäng för att sedan byta det mot ett presentkort på tex Bianco eller Nilssons, helt gratis.

Börja samla redan idag :D Lycka till !

2009-04-19 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0