Kvällspromenad i solen & svensk tv

Jag orkade ta mig in till stan förut och träffa tjejerna i kyrkan. Det är ett himla trevligt gäng måste jag säga! :D
Några av oss tog en promenad i hamnen och njöt av det sista av solen innan den gick ner. Sen gick vi tillbaka till kyrkan och kollade på svensk tv. Lite småkul att det finns där ;) vi kollade på Wipeout. Och efter bara 2 veckor här så upptäckte jag att jag redan saknar svensk reklam! :P illa...haha.
Jag har inte varit hemma så länge, en halvtimme kanske. Borde kanske lägga mig så jag orkar upp i morgon men äh... jag sov till 10.30 idag så jag kommer nog vara vaken en timme till i alla fall. Har ett avsnitt kvar med Supernatural som jag kan fördriva tiden med :)

När jag kom hem så hade mamman fixat ihop ett vecko-schema åt mig och lagt på trappan. Det blir första veckan med ett riktigt schema. Innan så har det varit lite si och så med riktiga pauser o.s.v. Mycket bättre när man har ett konkret schema att gå efter :)

Och på tisdag slutar jag tydligen kl 15.00. Kanske skulle passa på att åka in till stan och shoppa lite :)

Jag är riktigt spänd inför språkkursen i morgon! :D


Kommentarer
Karen Kaye Sanchez

Oh förlåt om jag inte har läst på länge, men jag har varit alldeles för upptagen med datan. Så nu utnyttjar jag tiden, har ju påsklov nu :) Alltid kul att få veta hur du har det i Tyskland, förresten så kanske jag åker dit udner sommarlovet. Vet inte var och när men nån gång då killarna har konsert. Jag hoppas att du får det lika bra imorn på språkkursen som du har det hemma hos familjen :D Jag vet inte mer vad jag ska skriva, men du får helt enkelt ha det bra och njut, för tiden går alledeles för fort! <3 Puss&Kram

2009-04-05 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0