Solsting?

Nej, så farligt är det inte. Men nästan. Vi har varit hos mormorn och morfarn idag. Dom bjöd på lunch, 3-rätters t.o.m. Sen var vi ute i solen hela dagen. Vi kom hem kring kl 18. Mammans syster och hennes man var också med. Nu har jag bara pappans bror kvar att träffa, sen har jag träffat dom närmaste i släkten. Alla är lika trevliga! :)
Vi kastade pil efter maten. Man räknade ner från 301 och den som kom till 0 först vann. Vi körde 2 omgångar och jag vann ingen av dem =/..oh well.
Jag har fått en del färg idag och för att inte göra om misstaget jag gjorde på Sylt så var jag duktig att kleta på lite solkräm innan vi åkte i förmiddags :)
Det blir en tidig kväll för mig. Ska kolla på Deutschland sucht den superstar snart, sen blir den sängen. Jag är helt slut. B bestämde sig för att vakna strax efter halv 7 i morse och det är jag som tar hand om honom på morgonen. Jag hade alarmet på halv 7 för att sätta på baby-telefonen och sen somna om tills B vaknade. Men 5 minuter senare började han ropa. Då var det bara till att kliva upp.

I morgon blir det också en dag utomhus. Jag är ledig och ska på upptäcksfärd med Linnea. Ska bli intressant :P



Kommentarer
Suss

Nu ar jag i Hamburg! Var sa otroligt nervos halvtimmen innan jag var framme, annars har jag inte varit ett dug nervos, fram tills da! Min vardfamilj ar sa snalla och deras au Pair som dom haft nu senaste halvaret ar ocksa riktigt trevlig. Jag kanner mig verkligen valkommen! Tammo ar inte ett dug bryg och verkligen en riktigt liten chamor. I morgon ska vi ha en lite BBQ for Naomi (au pairen) for hon aker pa onsdag. Sa da kommer jag att traffa hennes kompisar och bla en annan svensk tjej som ocksa ar har som au pair.

Vad bra att vi inte bor sa langt ifran varandra, vi maste traffas nagon dag! Jag har inte varit ute mer an pa terrasen och i tradgarden, men pa mandag skulle jag och Naomi aka bort och titta pa lite broschyrer pa en center dar dom har sprakkurser.

Jetzt muss ich geh ins Bett, ich bin sehr mude. Guten Nacht. Upp for alla tre tusen trappsteg var det...tschus

2009-04-25 22:43:08
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0