Sovdags

Müde, ich bin sehr müde. Ska snart lägga mig. Jag har varit ute precis hela dagen. Jag, Linnea och Rasha var på upptäcksfärd från kl 13.00 till 15.30, sen åkte vi till Stadtpark och mötte upp 2 st till. Vi satt i parken och njöt av solen till kl blev 17.30, då åkte vi in till kyrkan och kollade läget. Det var inget värre drag så vi gick och satte oss i ett grönområde i närheten av kyrkan och bara pratade :) Jag kom hem 21.30.

När jag kom hem så satt mamman och gjorde min veckoplan. Det blir en ganska slapp vecka. Härligt ;)
Jobbar till 19.00 på måndag och tisdag men på onsdag slutar jag redan kl 9.30 (lyx!), fredag kl 14.00 och på fredag och lördag har jag sovmorgon ;)
Och på torsdag ska jag med på Valborgsfirande. Svenska kyrkan ska anordna brasa osv :) Här i Tyskland firar dom inte så vi ska fira på svenskt vis. Dock jobbar jag från kl 9.00 på fredag så det blir lugnt ändå.

I morgon ska B vara hemma från kindergarten, han är sjuk. Så jag behöver inte gå upp och väcka honom 7.45, utan jag har baby-telefonen och hoppas på att han sover längre än till 6.30 denna gången.
Ska till skolan i morgon också. Oh! På tal om det så har jag läxa att göra till i morgon. Bäst jag fixar det med en gång, annars glömmer jag det bara.

Sofie och hennes mamma åkte till Rhodos idag. Lite avis är jag men vi har så fint väder här så jag ska inte klaga :) Jag blir brun här så vem behöver Rhodos ;)

Katti ska komma och hälsa på! :D Inget är bestämt än, vi ska börja planera lite smått. GEIL!!

Nej, läxa var det ja.... 
Gute nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0