Vårtecken

Igår morse undrade jag lite smått för mig själ om det finns Citronfjärliar i Tyskland och om det gjorde det, när vaknar dom till liv? Senare på eftermiddagen så kom det en stor, gul fjäril och gled igenom trädgården :) Jag har även sett krokus, påskliljor, olika småkryp (inklusive spindlar) som vaknat till liv, feta humlor, flugor, löv som slagit ut. Vårtecken är underbart!  :D

Vi åkte inte till vännerna till familjen, vi stannade hemma och fixade lite i trädgården istället. Ställde fram lekerstugan och andra leksaker nu när vädret är så härligt. Sen satte jag och mamman i solväggen medan barnen lekte lite :)

Igår kväll var det trevligt. Vi åt lyxmat på McDonalds^^ sen tog vi en promenix runt Alster, sjön som ligger mitt i Hamburg. Det blev en skaplig promenad på ca 1,5 timme. Mycket tid till en massa skitsnack med andra ord ;)


Kommentarer
Amiee

Zarah :D

I see you are having a good time in Hamburg! That's awesome! And the photos are awesome :D

How are you? ^^

<3

2009-04-03 15:04:51
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0