Automatisch/Automatic

FANGIRL MOMENT NO.1
Igår släpptes det officiellt 2 korta snuttar av Tokio Hotels singel som släpps i sin helhet den 18:e september. Singeln kommer släppas på både tyska och engelska samtidigt över hela världen.

Jag har inga ord som beskriver hur jag kände igår när jag lyssnade på klippen. Men ord som kommer i närheten är: Amazing, otroligt, underbart, sjunde himlen, pånytt född.
Känslorna jag gick igenom.... det var påfrestande. Jag stirrade rakt ut i tomma intet, släppte några tårar, log med hela ansiktet, skakade, hade fjärliar i magen. Fanet som legat lite i dvala nu det senaste halvåret, då det varit helt tyst från TH medan dom jobbat på nya albumet, vaknade med full styka! And it feels amazing!!
Allt detta bara för ett klipp på 53 sekunder. Hur ska det gå när jag sitter med albumet i handen?
Det är inte lätt att vara TH-fan men ack så tacksam jag är för deras musik!

Det var först igår som jag riktigt fattade att nu äntligen är all väntan över och nya låtar och äventyr står på ingång.

Klicka här för att lyssna på Automatisch

Klicka här för att lyssna på Automatic







Kommentarer
Dennis

Oh snap, jag hittade ordet du letade efter, för å beskriva hur du kände dig



"Mentalsjuk" :)

2009-08-19 14:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0