En vecka tillbaka i det normala..

...innan familjen åker till Danmark på lördag.
Även om det varit skönt med sovmorgon nästan 2 hela veckor så är det skönt att det är en normal vecka igen. Jag gick upp kring kl 7 idag och väckte B som vanligt kvart i 8. Jag trodde det skulle bli svårt, att han skulle streta emot eftersom hans mamma har varit hans morgonperson sen jag var i Sverige för 3 veckor sen. Men det gick jättebra och vi hade t.o.m lite tid att leka innan det var dags för kindergarten :)
Ledig fram till kl 16, så sitter uppe på mitt rum och slöar.

Ingen språkkurs idag, läraren är sjuk. Jag har ingen aning om hur det blir på onsdag men skolan skulle ringa i morgon eller på onsdagmorgon och meddela. Hoppas hon är sjuk hela veckan ;)

Åska..vad är det med all åska helt plötsligt?! Det svepte ett oväder förbi rätt fort för en timme sen men ett par rejäla smällar hans det med som gjorde att jag nästan blev döv. Nu ligger åskan och smålurar någonstans en bit bort.

Nu ska jag återgå till Green Day's dvd som jag fick av Suss igår.


Tschüsski!


Kommentarer
Mariam

Åska igen? Brrr!

2009-08-10 16:08:28
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0