Halsont och nackspärr

En snabb uppdatering innan jag börjar för dagen. Fast undrar hur det kommer gå att jobba idag... vaknade med nackspärr. Måste vrida hela kroppen för att kunna titta åt vänster. Hoppas det inte håller i sig länge till.

Halsen smärtar fortfarande men så länge jag inte har feber så är det ingen fara, jag har vart med förr ;) Fast vet inte farför jag har ont i halsen när mina halsmandlar är bortopererade, dom togs ju bort av en anledning. Naja, i-landsproblem i guess.

Det har spekulerats nu på sistone om det är Bill Kaulitz som gör rösten till den tyska versionen av Arthur i den andra filmen om Arthur och Minimoyerna. Bill gjorde rösten till den första filmen så det är inte helt omöjligt att han lånade sin underbara stämma till den andra också. Det har varit svårt att höra på den korta trailern men Tom bekräftade idag i sin blogg, att det är Bill! :D GEIL! Jag har den första filmen och jag kommer inte vara sen med att köpa 2:an när den kommer på dvd ;) På bio kommer den 26:e November.
Så här i efterhand ångrar jag att jag inte tog med mig Arthur und die Minimoys. Varför lämnde jag den i Sverige :(
Jag ska be pappa skicka hit den!


Verkligheten ropar...
hej svejs.


Bild från premiären av första Arthur und die Minimoys

[Berlin 21.01.07]


Kommentarer
Amiee

Lol yes I shall :P

Aw I know, he's so funny to listen to in the German version and it just cracks me up haha.

Oh GOSH! I saw! and they looked so good, even if it was from behind lol, but ja, I prefer Tom more now without the dreads, he looks so much older! As for Bill, he reminded me of pocahontas xD They way some white dreads were like tied behind XD

He's too cute :P



German is um.. I don't know lol. I'm okay, feeling sick again today, I think it's me worrying about France and then Germany all at once :/

What about you bb?

2009-08-04 14:24:35
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
suss

Naah! Då är det ju tur att jag har min hemma i Hamburg ^^

2009-08-04 18:59:35
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0